2011. szeptember 18., vasárnap

Apa kezdődik! ¤ Taking apart



Igen, ott jobb oldalt kilátni...mivel év végéig van rajta műszaki, használtam kicsit. Hazavittem, mentem vele dolgozni, sőt még Pécelre, az Őszi Rajzásra is. Kimondottan tetszik a buflákozás, de az autó egy rom: hervadt kasztni, durván mozogó ülés, futómű és váltó kuka. Pont ilyet kerestem, ahol nincs min hezitálni. Kijátszottam magam, aztán nekiálltunk szétszedni.

 
Yes, that's the road what you see through that hole! Nevertheless it was still road legal so I did drive it for a couple of times. I can't say how much I like this McPherson stuff even if it feels shimmy now and strange noises are coming from the back. Everything is going to be changed in the suspension with no doubt. It was time to take it apart.
 
 
 
Nagyjából azt kaptam, amit vártam. A tornyok fáradtak, rozsda van bőven, de eredetinek tűnik a fényezés és nagy törése nem lehetett, ami a jövőre nézve kecsegtető. Jó magyar szokás szerint a taposó lemezeket maradványát már valaki megpróbálta összetaknyolni a bódéval, csavaroknak nyoma sincs...mégsem az ülés mozgott. Homokszórás után okosabb leszek.

Car is like I expected: rust is everywhere especially around the struts. Bad news is floorpans were welded to body, good news is the upper body seems straight and healthy with no signs of accidents. Sandblasting will tell the truth.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése