Ezt a motort még a Sárgába szántam, de már nem került bele. Sokáig és vontatottan épült, mára nagyjából összeállt, de még mindig nincs kész.
Szerencsémre Zoli callookere 2011 telén megérett egy motortér csinosításra, így kihúzta belőle a szintén 228-as lendkerékkel szerelt Oxyboxert. Adta magát a lehetőség, a typ4 hamarosan Zolihoz került, aki vállalta a bejáratást és finomhangolást.
Szerencsémre Zoli callookere 2011 telén megérett egy motortér csinosításra, így kihúzta belőle a szintén 228-as lendkerékkel szerelt Oxyboxert. Adta magát a lehetőség, a typ4 hamarosan Zolihoz került, aki vállalta a bejáratást és finomhangolást.
A korai tavasznak hála pár valós teszt kilométer is beleszaladt mielőtt elhoztam. Zoli szerint vígan beleforog a 7000-be (!)...
Mindezt azért idéztem fel, mert a tervek szerint hétvégén belapátoljuk a helyére és eljutunk az indításig.
Pictures from the past when my friend's callooker was the testbed for the first start ups and tuning of my engine. Since than it is still waiting for the proper car and hopefully at the weekend it will be fired up in it's final place. Keep fingers crossed.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése