2013. szeptember 20., péntek

Szélesítés / 3.¤ Widening fenders / 3.

Felkerültek a sárvédők, végre szépen áll mind a négy.





A (német) küszöbök rövidebbnek bizonyultak, mint kellene, mindkét oldalon hiányzott kb. 2 cm. Gyártási hibára gyanakodtam, úgyhogy Csillag Gabinál lemértem az összes kapható változatot (Unix, brazil, mexikói, német ugy., német original), de sajnos/szerencsére 3 mm-en belüli szórást mutattak - a minőség más kérdés. A küszöb rendben, a felfogatási pontok stimmelnek,  a belső sárvédőívek gyáriak, úgyhogy nem értem. Nem maradt más, mint beletoldani a hiányzó részt, a gumi majd ápol és eltakar.

 
Finally all the fenders are on and they look good on the car. I still do not understand but the new running boards seemed shorter than they should be so they were extended a bit to fit well the fenders.
 
 
20mm-rel meg kellett hosszabbítani a hátsó lökhárító tartókat, hogy a sárvédő széleinél maradjon elég hely. Most tűnt csak fel, hogy a Hannoverben vásárolt lökös egy csavaros, amihez másik konzol (mexikói és/vagy '75 utáni) kell.



Also the bumper brackets had to be extended by 20mm (less than 1 inch) to clear the wider rear fenders.
 
 
Az eleje is rendben, itt fix szélességű a toldat.

There was no cheating needed in front as the insert is 20mm all the way and it looks good to me.



 


A hátsó lámpák gyári helye viszont a szélesítéssel kijjebb és lejjebb került, rápróbáltam, de szörnyű. A lukak eltűntetése és egy-két apróbb simítás után az utolsó elemek is mehetnek a fényezőbe.

The rear lights have to be relocated once the fenders are ready.
  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése