Kicsit megakadtak a dolgok, mert a felnik, fékek és első gewinde miatt sehol nem akarták
vállalni az autó műszaki vizsgáját. Mivel a nap végén egy teljesen legális autó a cél, így
a műszakit is transzparensen szeretném megoldani, úgyhogy nem marad más hátra, mint előre
és végleges formába hozni a vizsga előtt. Ez az alábbiakat takarja:
Kasztni:
-Teljesen gyári -Napfénytető -Szélesített fém sárvédők -Levehető hátfal -Hella
lámpa -Gyári krómok -Krómos ablakfeszítők -Német kédergumik körben
Első tengely:
- Gyári gólyaláb új gátlókkal (KYB/KONI/Bilstein) - Kerscher ültetőrugó
(40-50mm) - Topline 30mm stabilizátor excentrikusan eltolt
szilentekkel, aluminium felfogató bölcsőkkel - Alu toronymerevítő -
Gyárinál nagyobb kerékdőlést lehetővé tevő excenteres állítócsavar a lengőkarban
- "Anti bumpsteer" kittel megfordítva a gömbfejek bekötése, hogy megmaradjon
ültetve is a geometria - Új, gyári bogár tárcsafék dupla osztókörrel (4x130 és
5x130 is) és felújított nyergekkel - Poliurethán szilentek
Hátsó tengely:
- Sárga KONI Sport lengéscsillapítók, - Porsche 944 torziók (vastagabb mint a
bogár) - Új dobfék dupla osztókörrel (4x130 és 5x130 is) - Poliurethán szilentek
Felnik:
- Kétszéles Porsche fondmetal 7x16 ET21.5 & 8x16 ET11, - 195/45x16 és 205/45x16
Michelin Pilot Sport3 gumikkal vagy 7x15 ATS Hackmasserek
Beltér:
- Kockásra kárpitozott kagylóülés és hátsóülés, elől ülésfűtéssel és minimálisan
dönthető háttámlával "buktatható" konzolon - 36cm Porsche Lecarra bőr
sportkormány - Porsche 914 fordulatszámmérő - VDO km óra és tankműszer - VDO
olajnyomás és olajhőfok mászer a hamutartó alatt karbon házban - Jó minőségű
hangszigetelés a kárpitok alatt
Motor:
- 1776 ccm (Kb. 90 LE) - 40/35 nagyszelepes hengerfej - Engle W110
vezérműtengely - 40-es Weber vagy Dellorto karburátorok - 215mm kuplung -
dinamikusan centírozott, könnyített lendkerék - fordítós rudazat - elektronikus
gyújtás vagy Bosch 009 - külső olajhűtő - termosztát a külső hűtőhöz - kartergáz
szellőző doboz - feketére szinterezett lemezek - csendes (!) sportkipufogó -
felújított 0km-es önindító - új akkumulátor
Váltó:
- Félhosszú DC váltó - gyári váltókar vagy EMPI "T"
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése