2011. július 27., szerda

sleepAIR

 
Sleepernek nevezik azokat az autókat, melyek kinézete nem sejteti a lemezek alatt lapuló technikát. Nem ritka, hogy egy gyári(as) kinézetű Bogár motorteréből egy pár 48-as IDA kacsint vissza...Szimpatizálok ezzel az irányzattal, az új autóm is ebben a szellemben fog épülni. Mai igényeknek megfelelő műszaki megoldások autentikus köntösben, ez a cél. Az alapkonstrukción nem változtatok (marad a léghűtés), és ügyelek rá, hogy minden módosítás nyomtalanul visszaalakítható legyen.
 
 

"sleeper" + "aircooled" = sleepAIR, merthogy valami nevet kellett adni a blognak.

 
I have always liked the idea of a "sleeper" car which looks stock from outside but can keep up with more expensive vehicles. This approach is quite popular in the VW scene and also my bug is going to be built in this spirit: it's what underneath that counts. I will keep it aircooled and no serious cutting or welding is allowed, everything should be reversible later on if I change my mind.
 
"sleepair" + "aircooled" = sleepAIR as I needed a name for this blog.  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése