A jogosítvány megszerzése óta a
gyors autók vonzottak, de a Bogártól nem ezt vártam. Egyszerűen csak tetszett, a forma, a hang, a feeling. Aztán került bele
kemény gátló, tárcsafék, más motor..10 év nagy idő, de úgy tűnik
kellett ennyi, hogy megismerjem a típust, a beszerezhető és beszerelhető
alkatrészek listáját és forrását. Kezdtem rájönni, hogy - fék,
futómű, váltó terén - mennyi fejleszteni valóm akad még a Sárgán. Be kellett látnom, hogy mindez ugyanakkora erőfeszítést igényel, mintha a nulláról
kezdeném, mert az eddigi alkatrészek nem kompatibilisek az
elképzelt végeredménnyel. Végül előtört egy régen elfojtott gondolat: McPhersonos első futómű kell.
De ez már a jövő, jelen poszt célja a
FLY-ról való megemlékezés. Sok boldog km-t kívánok az új tulajnak,
remélem hasonlóan jó sora lesz az autónak, mint nálam volt. Sokat változtunk a 10 év alatt:
I have been impressed by fast cars since the moment I got my licence but that wasn't the point to choose a bug as my first car. I was just enjoying the shape, the noise, the smell, the whole athmosphere. But after a while tuning has begun: firmer shocks, disc brakes, bigger engine till it transformed into a weekend toy from daily driver. 10 years later I had to realise that it is still easier and makes more sense to sell it and start a new project from scratch in order to reach my goal: a bug that handles. In VW terminology this wish is equal to having McPherson front struts. I hope the new owner will like the yelloVW as I did, I wish him all the best!
It has changed a lot during the years:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése