2013. április 7., vasárnap

Fűtés ¤ Heating

Már a lakatolás során lezártuk a nyílásokat, mert a typ4 motor és a cup-strebe miatt a hőcserélőknek menni kellett. Sebaj, ennyivel is könnyebb lett az autó. A tavalyi Bug Show-n átdidergett éjszakák után (augusztusban +5 fok volt) viszont megfogadtam, hogy valamilyen fűtés azért lesz. Állófűtésre gondoltam, de nem találtam jól működő eladó példányt és nem akartam szétkaszabolni a frissen fényezett bódét sem. Egy januári reggelen világosodtam meg: ülésfűtés kell. Könnyű, kicsi, láthatatlan, de ad annyi meleg érzetet, ami jól tud esni egy hűs reggelen. Némi olvasgatás után karbonszálas ülésfűtés mellett döntöttem (Keetech CSH1), mert akkor is fűt, ha valahol sérül a felülete. Ez azt is jelenti, hogy méretre vágható, például egy szűk kagylóülés méretére. Áramfelvétele minimális és két hőfokon üzemeltethető a rejtett kapcsoló segítségével. A szett így fest, meglátjuk.



 
Factory style heating was not an option any more. Due to the type4 engine and the cup brace the heat exchangers were eliminated (less weight :) ) as well as the holes in the body during the metal work. Nevertheless it is always nice to have some heating especially on cold mornings like I felt last year in Belgium at the BugShow. Instead of a stand-alone heating system (Eberspacher) I opted on a more compact (=lighter) seat heater that can create some warm feeling on cold mornings. The Keetech CSH1 is a carbon fiber heating system that can be cut for any dimension you want which is a good feature in case of narrow bucket seats.
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése