2013. április 9., kedd

Ne legyél skót! ¤ Tartan time

Nagy lavinát indított el az ülésfűtés: a lapokat közvetlenül a kárpit alá kell tenni, úgyhogy dönteni  kellett a kopottas első ülések, sőt, az egész beltér sorsáról. A csíkos huzat mellé teljesen fekete belsőt képzeltem, esetleg karbon oldalkárpitokkal, de nem tudtam megbékélni az állapotukkal. Ha már a végtelen lehetőséget kínáló átkárpitozás mellett döntöttem, el akartam szakadni a feketétől, úgyis nyári autó lesz. Sok estén át nézegettem a legkülönbözőbb belsőket, színeket, anyagokat,  és kezdtek megtetszeni a korabeli (70'-80'-as évek) kockás kárpitok, amik egyszerre csempésznek retro és sportos hangulatot az utastérbe.

 
With the seat heater I created an other issue: it was time to decide if I can live with my seats as they are or upholstery is coming. Due to the poor condition I have opted on the second, but have to realize the supply is endless. I wanted to stay away from black on black and was looking for some sporty but still period correct solution...that's how I ended up with plaid / tartan. It was used in sportier models in the '70-'80s like in the Porsche 914, 944, Golf Gti, Mercedes Benz etc.



 
Gyári anyagot (GTI, Porsche) találni és megfizetni is nehéz, ennyire egyik sem vonzott. Végül a skót kocka lett a befutó, a klasszikus "Royal tartan" feketével kombinálva szerintem jól fog mutatni. Az anyagot az angol ebayről rendeltem, hamarosan érkezik.



The original/repro materials are hard to find and cost a fortune. Having spent a lot of time with searching and thinking the decision was made: classic "Royal tartan" red. I'm sure it is going to be nice combined with black.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése