Elkészült a sárvédők összeillesztése, igényesebbre sikerült, mint vártam. A kézi erővel "kalap formájúra" nyomott lemez nagyobb felületen érintkezik a sárvédővel, így masszívabb, mintha csak a két varrat tartaná.
Fenders are done. They are strong as hell due to the "hat style" insert that support both sides from underneath. But after trialfitting I was disappointed, the edges went awfully with the stock running boards.
A küszöb felpróbálása kevésbé volt örömteli, olyan rondán futott a hátsó sárvédő aljával, hogy le se mertem fényképezni. Megoldásként újra felslicceltük es az alsó 40 cm V alakban folyamatosan szűkölő toldást kapott, így a küszöb végénél csak egy centivel szélesebb, mint eredetileg. Egyúttal a szélesítés miatt lejjebb került külső alsó ív is megrövidült, hogy visszanyerje gyári formáját. Mehetünk tovább, készülhetnek az elsők.
Cheating was the solution: the front of the rear fenders were sliced again for a good 40 cm (15 incehs) and welded together in a V shape this time, so the lower part is barely wider than the stock. Now it looked right it was time to shorten the outer edges as well in front. Rears are ready, can work on fronts.
Cheating was the solution: the front of the rear fenders were sliced again for a good 40 cm (15 incehs) and welded together in a V shape this time, so the lower part is barely wider than the stock. Now it looked right it was time to shorten the outer edges as well in front. Rears are ready, can work on fronts.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése