Szóval a RetroSound mellett döntöttem. Maga az ötelt óriási: gyártottak egy központi egységet három féle beltartalommal, két féle színben (fekete, króm) és terveztek hozzá flexibilisen rögzíthető tekerőket, amik minden funkciót irányítanak, így akár keret nélkül is beszerelhető a műszerfalba. Az autentikus megjelenés érdekében mindezt megfejelték típus specifikus előlapokkal és jól variálható gombokkal, de az igazi maximalisták úgyis átarakják az eredeti rádióról származó tekerőket.
Az új modellek mindegyike így néz ki, ez a króm verzió króm gombokkal:
Évjárat szerinti előlap:
"Model 1" a helyén:
All RetroSounds units have the exact same center, avaliable in black or crome. What makes them type specific are the buttons and the faceplate.
A már nem kapható "Model 1"-nél elkövették azt a hibát, hogy sz aux kimenet az előlapra került, ami felhasználóbarát, de egyúttal árulkodó is.
The "Model1" was the firs product ever and it's front aux was a big mistake in my opinion, it killed the looks.
Keret nélkül egy buszban:
A most futó három típus különböző műszaki szinteket jelent: a fapados "RetroClassic", a mai tudású "Zuma" és a high tech "Model 2" Bluetooth-szal, sokszínű kijelzővel, külön SUB-kimenettel. Íme a teljes lista:
Nowadays the "Model1" is discontinued and there are 3 other types avaliable: the basic "RetroClassic", the modern "Zuma" and the high tech "Model2", check this chart for further info.
Nowadays the "Model1" is discontinued and there are 3 other types avaliable: the basic "RetroClassic", the modern "Zuma" and the high tech "Model2", check this chart for further info.
Ezekről a második generációsokról már jobbakat olvasni, mind kidolgozás, mind hangminőség terén fejlődtek az első modellhez képest, bár audiofileknek még mindig nem ajánlott.
"Model 2" csontszínű gombokkal & AUX, USB, Bluetooth stb.
Nem vagyok megszállott autóhifis, mégis high end fejegységet szántam a kesztyűtartóba, de megtörtem, a rengeteg extra és korhű megjelenés megvett kilóra. Aztán elkezdtem gyártani az érveket, hogy az átlagnál is zajosabb, alig szigetelet bogaramba tökéletes lenne egy ilyen, meg hogy az otthon lévő Pioneer RS II többre érdemes a Weberek túlzajongásánál, és arra is rá kellett jönnom, hogy CD helyett már csak kütyüről hallgatok szedett-vedett mp3-kat, szóval tényleg nem fog hiányozni a gödrökben meg-megugró CD játszó sem - az a korszak a Sárgával véget ért.
A RetroSound honlapján lévő autókereső hamar kiadja a típushoz passzoló variációkat. Ár/érték alapján a Zuma lett szimpatikus, mert tud mindent a bluetooth kivételével, amihez a bogár valószínűleg túl hangos. A legolcsóbb forrás után kutatva az ebayen akadtam egy jóárasított "Zuma"-ra, amit szerencsére a késői bogarakrhoz (is) való előlappal és gombokkal árultak...
Based on the price/performance ratio I have choosed the Zuma because it has all the features I need in the bug, I guess the bluetooth would be useless in such a noisy environment like the bug.
Nem nagyon vagyok képben a gyári rádiókkal, de a gugli szerint ilyesmi az évjárathoz passzoló:
The factory radio should be something similar to this:
Sapphire
Zuma variációk
These are the Zuma variations: black/black, chrome/black, chrome/chrome
Konfigurátorból valószínűleg a másodikat állítottam volna össze, de van az a pénz, amiért jó lesz a harmadik is. Tök feketét nem akartam, ezen legfeljebb kicserélem a tekerőket, ha túl sok króm lesz a műszerfalon.
I was looking for the chrome/black but found a chrome/chrome for a rather good price so I can live with it. Or I might change the buttons to black and I am done.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése